Hoe Richard Huizer Makelaardij
succesvol gebruik maakt van WeFact

Klein bedrijf succesverhaal
Hoe VOS Verwarmingsservice succesvol gebruik maakt van WeFact online administratie

“WeFact werkt overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. We hebben goed inzicht in onze inkomsten en uitgaven.”

— Karin Swaans

“Richard Huizer Makelaardij is gevestigd in Hapert. Wij houden ons bezig met taxaties van woningen en aankoopbegeleiding. Goede service is bij ons belangrijk! Deze service zien wij ook terug bij WeFact.”

Naar de website van Richard Huizer Makelaardij

Hoe zijn jullie bij WeFact uitgekomen?

Voordat we met WeFact zijn begonnen, maakten we alleen gebruik van een CRM-pakket. We hebben verschillende pakketten uitgeprobeerd, ook een CRM-pakket met een facturatiemodule. Dit werkte niet voor ons, omdat de facturatiemodule onvolledig was. Je kon bijvoorbeeld wel een factuur aanmaken, maar deze niet op betaald zetten en geen herinneringen versturen. We zijn daarna met WeFact begonnen middels een 30 dagen proefperiode. Dit hielp ons om te ontdekken of WeFact geschikt voor ons was. Ook kregen we veel hulp van de helpdesk!

Hoe gebruiken jullie WeFact?

We gebruiken WeFact voornamelijk voor het verwerken van verkoopfacturen. Het komt bij ons vaker voor dat facturen maanden later pas betaald worden. Dit is in WeFact goed bij te houden door gebruik te maken van de betalingstermijn en interne notities.

Waarom WeFact?

WeFact is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Je verstuurt gemakkelijk jouw facturen in je eigen huisstijl. Deze stel je in via een gebruiksvriendelijke huisstijleditor. Daarnaast hebben we gemakkelijk inzicht in onze inkomsten en uitgaven. In ons CRM-pakket kon je niet zien wat de inkomstenbron was. Dit kan in WeFact wel.

De gehele tijdlijn van de factuur wordt bijgehouden, waardoor je nooit een betalingsherinnering mist.
— Karin Swaans, Richard Huizer Makelaardij

Ook zijn we erg tevreden over de helpdesk. De medewerkers weten waar ze het over hebben. Meestal heb je direct antwoord op je vraag! Wanneer het voorkomt dat er iets uitgezocht moet worden, bellen ze altijd snel terug met een oplossing.

Meer succesverhalen van ondernemers:

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Nicole Cornelis

Account manager

Jarno Hertsig

Account manager

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.