“WeFact werkt overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. We hebben goed inzicht in onze inkomsten en uitgaven.”
— Karin Swaans
— Karin Swaans
“Richard Huizer Makelaardij is gevestigd in Hapert. Wij houden ons bezig met taxaties van woningen en aankoopbegeleiding. Goede service is bij ons belangrijk! Deze service zien wij ook terug bij WeFact.”
Naar de website van Richard Huizer MakelaardijVoordat we met WeFact zijn begonnen, maakten we alleen gebruik van een CRM-pakket. We hebben verschillende pakketten uitgeprobeerd, ook een CRM-pakket met een facturatiemodule. Dit werkte niet voor ons, omdat de facturatiemodule onvolledig was. Je kon bijvoorbeeld wel een factuur aanmaken, maar deze niet op betaald zetten en geen herinneringen versturen. We zijn daarna met WeFact begonnen middels een 30 dagen proefperiode. Dit hielp ons om te ontdekken of WeFact geschikt voor ons was. Ook kregen we veel hulp van de helpdesk!
We gebruiken WeFact voornamelijk voor het verwerken van verkoopfacturen. Het komt bij ons vaker voor dat facturen maanden later pas betaald worden. Dit is in WeFact goed bij te houden door gebruik te maken van de betalingstermijn en interne notities.
WeFact is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Je verstuurt gemakkelijk jouw facturen in je eigen huisstijl. Deze stel je in via een gebruiksvriendelijke huisstijleditor. Daarnaast hebben we gemakkelijk inzicht in onze inkomsten en uitgaven. In ons CRM-pakket kon je niet zien wat de inkomstenbron was. Dit kan in WeFact wel.
De gehele tijdlijn van de factuur wordt bijgehouden, waardoor je nooit een betalingsherinnering mist.
— Karin Swaans, Richard Huizer Makelaardij
Ook zijn we erg tevreden over de helpdesk. De medewerkers weten waar ze het over hebben. Meestal heb je direct antwoord op je vraag! Wanneer het voorkomt dat er iets uitgezocht moet worden, bellen ze altijd snel terug met een oplossing.
WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.
We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.
Account manager
Account manager
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig