“Het leek mij geen goed idee om Excel te gebruiken voor facturen en dan maar te hopen dat het goed zou komen.”
— Michelle Burgers
— Michelle Burgers
Als Virtueel Assistent ben ik voor verschillende ondernemers op afstand inzetbaar. Door (repeterende) taken over te nemen kan ik heel veel rust brengen in een onderneming. Ik ondersteun op verschillende vlakken, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar het creëren van rust, inzicht, overzicht en procesoptimalisatie. Zodra de processen efficiënter en geautomatiseerd ingericht zijn gaat mijn hart sneller kloppen. Zo veel als je kunt automatiseren, moet je automatiseren!
Met WeFact ben ik in aanraking gekomen toen ik startte als zelfstandig ondernemer en opzoek was naar een zzp factuurprogramma. Het leek mij geen goed idee om Excel te gebruiken om facturen te maken en dan maar te hopen dat het goed zou komen.
Natuurlijk waren er online nog veel meer aanbieders te vinden, maar in WeFact zat alles wat ik zocht en het was ook voor een startende ZZP’er goed betaalbaar. Voor mij was het belangrijk dat ik mijn klanten in één systeem kon zetten en dat ik mijn uren netjes kon wegschrijven.
WeFact sprong er vooral uit door de gebruiksvriendelijkheid en de snelheid waarmee ik een factuur kan aanmaken.
- Michelle
Nu kan ik simpelweg mijn eigen huisstijl gebruiken, de statistieken bekijken, inkoopfacturen verwerken, het btw-overzicht raadplegen, abonnementen factureren en iDEAL toevoegen aan mijn facturen. Voor mij werkt dit top.
Als VA zorg ik natuurlijk ook voor complexe agenda’s, e-mailbeheer en spar ik graag met mijn klanten om zo samen nieuwe ideeën te bedenken. Met een vleugje commercieel inzicht kan ik meestal van niets ‘iets’ maken. Verder ben ik bekend met het inrichten van AFAS ERP en bouw ik online leeromgevingen in Kajabi. Mijn ambities zijn het voortdurend vereenvoudigen van het ondernemerschap voor vele ondernemers, door processen slim in te richten en optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die de software ons tegenwoordig biedt.
Meer informatie over Michelle Burgers vind je op haar website en LinkedIn
WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.
We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.
Account manager
Account manager
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig