Hoe OZCAR zichzelf en ondernemers helpt met WeFact

Accountants succesverhaal
Hoe OZCAR ondernemers helpt met WeFact.

“We waren opzoek naar een pakket dat voor de ondernemer gemakkelijk in gebruik is en naadloos koppelt met Twinfield. Dat hebben we in WeFact gevonden!”

— OZCAR

Over OZCAR

OZCAR is sinds 2015 een administratie en adviesbureau dat gevestigd is in Amsterdam. Ze werken met ongeveer 70 klanten in de culturele sector. Denk hierbij aan musea, theaters, en festivals.

Naar de website van OZCAR

Waarom zijn jullie met WeFact begonnen?

De verkoopfacturering binnen Twinfield voldeed niet aan onze wensen. Onze klant heeft dan toegang nodig tot Twinfield en moet met een moeilijk pakket te werk gaan. Daarom gingen we opzoek naar een pakket dat voor de klant gemakkelijk in gebruik is en dat naadloos koppelt met Twinfield. Dat hebben we in WeFact gevonden!

WeFact steekt boven andere pakketten uit door het gemak, de prijs-kwaliteitsverhouding en de functionaliteiten. Iedereen kan WeFact gebruiken!
— Sebastian Coli Bazzini, OZCAR

Hoe helpt WeFact jullie interne proces?

Wij werken volledig gestandaardiseerd. Dit betekent dat elke klant hetzelfde pakket bij ons afneemt. WeFact helpt de klant door zijn gebruiksvriendelijkheid en het gemak. Omdat wij alleen met WeFact werken, kennen we inmiddels alle ins en outs van het pakket. Hierdoor kunnen wij onze klanten beter van dienst zijn.



Voor welke ondernemers of klantgroepen
zetten jullie WeFact in?

Wij werken met klanten uit de culturele sector. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het festival Amsterdam Dance Event, Toneelgroep Maastricht en Nationaal monument het Oranjehotel. Een diverse groep aan ondernemers, die toch op dezelfde wijze te werk gaan binnen WeFact.



Wat zijn de reacties van ondernemers
op het gebruik van WeFact?

Onze klanten zijn zeer tevreden over WeFact. Wij helpen bij het inrichten van WeFact door onder andere de productenlijsten te importeren. Het enige wat de klant nog hoeft te doen is de bedrijfsgegevens invullen en eventueel de huisstijl aan te passen. Hierna kan de klant starten met facturen maken. Wanneer de klant een vraag heeft, kunnen wij of WeFact zelf, ondersteuning bieden.



Lees ook onze andere customer stories:

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Nicole Cornelis

Account manager

Jarno Hertsig

Account manager

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.