Hoe In Zaken ondernemers helpt met WeFact

Accountants succesverhaal
Hoe In Zaken ondernemers helpt met WeFact.

“WeFact vereenvoudigt en verbetert het facturatieproces van onze klant aanzienlijk.”

— In Zaken Accountants & Adviseurs B.V.

Over In Zaken Accountants & Adviseurs B.V.

In Zaken Accountants & Adviseurs B.V. is een accountantskantoor dat ernaar streeft om de (accountancy)wereld mooier te maken. Zij geloven namelijk dat het zoveel makkelijker en beter kan. Door het gebruik van meerdere programma’s en automatiseringen streven zij ernaar om hun werk zo efficiënt mogelijk te maken.

Naar de website van Over In Zaken Accountants Adviseurs B.V.

Waarom zijn jullie met WeFact begonnen?

Bij In Zaken begrijpen we het belang van effectieve facturatieprocessen voor ondernemers. We willen het de klant namelijk zo gemakkelijk mogelijk maken. We waren dan ook op zoek naar een programma dat deze processen bevat en kwamen bij WeFact terecht. WeFact vereenvoudigt en verbetert het facturatieproces van onze klant aanzienlijk.

Je merkt dat WeFact gemaakt is voor de ondernemer door de gebruiksvriendelijkheid. We kunnen door het inzetten van WeFact de efficiëntie van de facturatie verhogen en het bedrijf van onze klanten naar een hoger niveau tillen.

In zaken team
Je merkt dat WeFact gemaakt is voor de ondernemer door de gebruiksvriendelijkheid.

Hoe helpt WeFact jullie interne proces?

Door WeFact besparen onze klanten veel tijd. Iedereen kan met WeFact werken waardoor de drempel laag is om dit ook daadwerkelijk te doen. Dit komt grotendeels door de eenvoud van het facturatieprogramma.

Ook wij als accountantskantoor besparen veel tijd door WeFact te gebruiken. Dit komt doordat WeFact gekoppeld is met een aantal van onze programma’s. Hierdoor worden iedere dag automatisch de facturen naar het boekhoudpakket gestuurd en worden de betalingen in WeFact opgehaald.

Wat zijn de reacties van ondernemers op het gebruik van WeFact?

Mede door ons eigen enthousiasme zijn onze klanten erg tevreden over het gebruik van WeFact. Dit komt ook doordat het programma gemakkelijk in gebruik is en dus voor iedereen toegankelijk is. Zelfs klanten die niet zo handig zijn met online programma’s kunnen probleemloos gebruik maken van WeFact.

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Nicole Cornelis

Account manager

Jarno Hertsig

Account manager

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.