Over Moore DRV
DRV werkt er dagelijks aan om ondernemers te helpen hun bedrijfsprestaties duurzaam te verbeteren. Dit door de juiste actuele inzichten, oplossingen en ondersteuning te bieden. Daarvoor brengen we de expertise van meer dan 550 professionals samen. Vanuit een brede blik en met oog voor detail behartigen wij als uw accountant uw zakelijke en privébelangen. We voelen ons persoonlijk betrokken bij u en uw organisatie en werken altijd dichtbij vanuit 12 vestigingen in Zuidwest-Nederland.
Klanten zijn al snel heel enthousiast! Met name vanwege de eenvoudige manier van inrichten en de vele mogelijkheden, zoals abonnementen en automatische incasso.— Moore DRV
Waarom zijn jullie met WeFact begonnen?
Ik zag de naam WeFact voorbijkomen toen ik op zoek was naar een eenvoudig online facturatie pakket. De website sprak mij aan en nodigde uit om een proefaccount aan te maken. Daar was ik meteen enthousiast over waarna we het zijn gaan uitrollen bij een flink aantal klanten die net zo enthousiast reageerden als wij.
Hoe helpt WeFact jullie interne proces?
Door de verkoopfacturen te maken in WeFact en deze vervolgens te koppelen aan Twinfield of Exact Online. Hierdoor hoeven er geen handmatige handelingen meer te worden verricht om de omzet in de administratie te krijgen. Alle complexiteit in dat proces kan worden afgevangen binnen WeFact zodat wij ook kunnen voldoen aan de hoge interne standaarden. Als laatste geeft het ons een enorme boost qua inzichten omdat we voorheen omzet alleen op één of twee grootboekrekeningen terug konden vinden.
Door verkoopfacturen te maken in WeFact en deze te koppelen aan Twinfield of Exact Online hoeven er geen handmatige handelingen meer te worden verricht.— Moore DRV
Voor welke ondernemers of klantgroepen zetten jullie WeFact in?
Voor diverse ondernemers en/of klantgroepen. Zelfstandigen, installatiebedrijven, reclamebureaus, sportbegeleiding, vastgoedbeheerders, etcetera. We kijken vooral per ondernemer naar de huidige en gewenste processen, een aantal voorbeelden:
- Abonnementen (voor bijvoorbeeld het innen van huren, contributies).
- Automatische incassobatches (inclusief automatische aflettering).
- Word/Excel vervangers (een flinke groep maakt facturen nog op deze manier).
Wat zijn de reacties van ondernemers op het gebruik van WeFact?
Klanten zijn al snel heel enthousiast! Met name vanwege de eenvoudige manier van inrichten en de vele mogelijkheden, zoals abonnementen en domiciliëring.

Over WeFact
WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en aankoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op
We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij u of uw ondernemers.
- Telefonisch bereikbaar op +32 3 377 52 50
- Bereikbaar per e-mail op sales@wefact.be
Werner Luyckx
Business developer België
Bekijk andere succesverhalen

Advies Anno Nu
Advies Anno Nu is een administratiekantoor dat het net even anders aanpakt dan andere kantoren.

Administratiekantoor Marck
Opgericht in 2014 door Marc Verhoeven en Mark van den Dungen en is gevestigd in Bergeijk. Zij hebben de focus op het up-to-date houden van de administratie.

Tromp Advies Accountants – Belastingadviseurs
Gevestigd in Hardinxveld-Giessendam adviseren zij dagelijks ondernemers in het MKB, over het efficiënt(er) inrichten van administratieve processen.

Verhulst & Van Gestel Accountancy
Verhulst & Van Gestel Accountancy houdt zich bezig met vrijwel alle aspecten van administratieve dienstverlening.