Hoe Forza Adviesgroep
ondernemers helpt met WeFact

Accountants succesverhaal
Forza adviesbureau

“In de zoektocht naar een gebruiksvriendelijke facturatiemodule voor onze klanten, kwamen we bij WeFact uit.”

— Forza Adviesgroep

Over Forza Adviesgroep

Forza Adviesgroep is opgericht in 2012 door Jelle Landman, Jan van Egmond en Guido Luiten en is gevestigd in Numansdorp. Dankzij digitalisering werken zij met relaties uit heel Nederland.

Forza Adviesgroep werkt vanuit drie pijlers: resultaat, gemak en relatie. Ze helpen de ondernemer aan actuele cijfers, zodat hier op ingespeeld kan worden. Daarnaast willen ze prettige online toepassingen vereenvoudigen en het administratieve proces hiermee vergemakkelijken. Een prettige en persoonlijke relatie is de basis van hun goede samenwerking.

Naar de website van Forza Adviesgroep

Waarom zijn jullie met WeFact begonnen?

In de zoektocht naar het antwoord op klantvragen rondom een gebruiksvriendelijke facturatiemodule, kwamen we bij WeFact uit.

Het voordeel van WeFact is dat het programma ook daadwerkelijk ontwikkeld is als facturatiepakket en niet als boekhoudpakket met facturatiemodule. Dat zie je terug in de prettige opzet en enorme gebruiksvriendelijkheid van het pakket

Hoe helpt WeFact jullie interne proces?

WeFact helpt onze klanten in het facturatieproces. Zo gebruiken ook veel van onze klanten de WeFact app om te factureren. Dit facturatieproces helpt Forza Adviesgroep in het efficiënt verwerken van de boekhouding. Facturen worden namelijk direct ons boekhoudpakket ingeschoten.

Doordat veel geautomatiseerd is in WeFact worden er geen fouten meer gemaakt in BTW-berekeningen en factuurnummering en missen we geen verkoopfacturen in de boekhouding. Dit betekent dat de boekhouding op dagelijkse basis actueel is als het gaat om verkoopfacturen. Hierdoor kunnen wij als financieel dienstverlener efficiënter werken en kunnen we de klant nog beter van dienst zijn!

Foto van team Forza Adviesgroep

Voor welke ondernemers of klantgroepen
zetten jullie WeFact in?

WeFact is geschikt voor veel branches. Van bouw- en aannemingsbedrijven, hoveniers en dakdekkers tot consultants, vastgoedbeheer, installatiebedrijven, reclamebureaus enzovoorts. Zo is WeFact inzetbaar voor het MKB maar ook zeker voor de ZZP administratie.

Zeker ook de ZZP’er en het MKB vaart wel bij de eenvoud en het gebruiksgemak van WeFact.
— Forza Adviesgroep

Wat zijn de reacties van ondernemers
op het gebruik van WeFact?

Elke keer zijn de reacties van onze klanten die overgaan op WeFact bijzonder positief en lovend. De gebruiksvriendelijkheid maar ook aanvullende modules, zoals het betalen via iDEAL biedt voor de klant enorme voordelen. Ook over de helpdesk krijgen we positieve feedback, als er dan toch een keertje vragen zijn. Klanten worden snel en juist geholpen.

Lees ook onze andere customer stories:

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Nicole Cornelis

Account manager

Jarno Hertsig

Account manager

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.