Online boekhoudsoftware voor ZZP'ers
Het bijhouden van een administratie behoort voor vele ondernemers niet tot hun favoriete bezigheid. Wij vertellen u daarom graag hoe u zo efficiënt mogelijk kunt boekhouden.
Het bijhouden van een administratie behoort voor vele ondernemers niet tot hun favoriete bezigheid. Wij vertellen u daarom graag hoe u zo efficiënt mogelijk kunt boekhouden.
Efficiënt en makkelijk uw online administratie bijhouden
Als ZZP'er zit u waarschijnlijk niet te wachten om veel bezig te zijn met uw boekhouding. U bent goed in wat u doet en wilt zo min mogelijk tijd besteden aan het bijhouden van uw administratie.
Om deze reden adviseren wij u om te kiezen voor een online administratiepakket dat voldoet aan alle eisen voor het online boekhouden voor zzp'ers. Door online uw boekhouding bij te houden zoals dat in WeFact kan, voorkomt u fouten en bespaart u veel tijd en kosten.
U bent als ZZP’er niet verplicht om de hulp van een boekhouder in te schakelen. De administratie bijhouden van een ZZP’er is vaak minder complex en een jaarrekening wordt door de Belastingdienst ook niet vereist.
Toch kan het wel raadzaam zijn om een boekhouder te vragen om u te ondersteunen bij uw boekhouding. De keuze om dit wel of niet te doen is echter geheel aan u.
Voor ZZP’ers die veel onderweg zijn is het ideaal om via een factuur app hun online ZZP boekhouding bij te houden of een ZZP factuur te maken. Facturen kunnen namelijk op locatie worden aangemaakt en gelijk worden verzonden. Ook heeft u de mogelijkheid om ter plekke een foto te maken van uw inkoopbonnetje en deze automatisch te verwerken in uw administratie.
Met een ZZP administratiepakket kunt u online kan boekhouden. Als zzp’er heeft u de mogelijkheid om, naast het aanmaken van verkoopfacturen, ook uw inkoopfacturen toe te voegen. Op deze manier bent u in staat om uw inkopen eenvoudig op te voeren en te verwerken voor de aangifte van de inkomstenbelasting.
Uiteraard biedt WeFact u ook de mogelijkheid om uw inkoopfacturen in te boeken met behulp van automatische herkenning.
Als ZZP’er heeft u geen personeel in dienst en voert u hoogstwaarschijnlijk alle neventaken, die behoren tot het ondernemen, zelf uit. Onvoldoende tijd voor het bijhouden van uw ZZP boekhouding kan dan een valkuil zijn.
Gun daarom uzelf voldoende ruimte om wekelijks uw administratie bij te werken. Ook zijn er nog altijd veel ZZP’ers die hun administratie niet gedigitaliseerd hebben. Ze werken via Word of Excel en hebben overal inkoopbonnetjes slingeren. Door direct te starten met een online administratiepakket voorkomt u fouten en zult u een hoop tijd en geld besparen.
Met het gebruik van WeFact wordt het online bijhouden van de financiële administratie u zeer gemakkelijk gemaakt. U kunt eenvoudig een offerte maken vanuit WeFact en deze digitaal laten accepteren door uw klant.
Ook het betalen van uw factuur kunt u bevorderen door uw klanten online te laten betalen middels een betaallink. WeFact houdt vervolgens de betaaltermijn in de gaten en zal u informeren wanneer er een herinnering verzonden dient te worden.
Kortom, met het gebruik van WeFact houdt u meer tijd over voor de werkzaamheden die u wel graag doet
WeFact biedt voor ieder type onderneming een juist administratiepakket. Afhankelijk van het verbruik kunt u kiezen voor het pakket dat bij u past.
U heeft al een WeFact administratie met een limiet van 100 verkoopfacturen per maand voor € 15,75. Hier leest u meer over de boekhoudsoftware van WeFact.
Bij WeFact hebben we voor u een gratis opstart periode. U kunt het online administratiepakket 30 dagen gratis uitproberen.
Daarbij maken wij uw huisstijl na, importeren wij gegevens van klanten en leveranciers én importeren wij uw producten in het systeem.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig