Hoe ‘Opgevallen’ succesvol gebruik maakt van WeFact

Klein bedrijf succesverhaal
Opgevallen marketing bureau

“WeFact bespaart ons veel tijd!”

— Hjalmar Bosscher

Opgevallen is een marketing en communicatiebureau voor mkb-bedrijven in Friesland. Naast oprichter Hjalmar Bosscher zijn er nog vier medewerkers in dienst. Zij helpen opdrachtgevers met het aantrekken van nieuwe klanten en het verbeteren van de klantbeleving. Hierdoor blijven klanten langer, komen ze vaker terug en/of bevelen ze het bedrijf aan bij hun bekenden.

Naar de website van Opgevallen

Waarom ben je met WeFact begonnen?

Ik was opzoek naar een facturatieprogramma waarmee ik mijn facturen kan maken en versturen. Daarnaast had ik nog een aantal specifieke eisen voor het programma:

  • Facturen kunnen versturen met een iDEAL-link
  • Mogelijkheid om met incassobatches te werken
  • Eigen huisstijl kunnen inrichten

Ik kwam er al snel achter dat WeFact aan al deze eisen voldoet en zelfs nog meer functionaliteiten aanbiedt, zoals bijvoorbeeld de automatische bankkoppeling.

Foto van team Opgevallen

Wat zijn de voordelen van werken met WeFact?

Het grootste voordeel van WeFact vind ik dat je alles naar jouw huisstijl kunt inrichten. Van e-mailteksten tot aan de PDF-documenten, alles is te personaliseren. Ook met eigen HTML zoals een e-mailhandtekening of onze gifjes bij een betalingsbevestiging. Leuk weetje: wij sturen onze klanten een mail als de factuur betaald is. Hierin zit een gifje van een van onze medewerkers, die iets leuks uitbeeldt zoals bijvoorbeeld deze:

Bewegende gif van collega Opgevallen

Ook is WeFact erg gebruiksvriendelijk. Onze klant kan de offerte online accepteren waarna ik de offerte direct kan omzetten in een factuur. Bij de factuur wordt een iDEAL-link gestuurd waardoor de klant sneller kan betalen. Mocht de factuur open blijven staan, dan wordt er automatisch een herinnering verstuurd. WeFact bespaart ons hiermee veel tijd!

Meer succesverhalen van ondernemers:

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 085 - 732 57 00 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Nicole Cornelis

Account manager

Jarno Hertsig

Account manager

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.