Hoe ACOUNT ondernemers
helpt met WeFact

Accountants succesverhaal
Acount team

“Na een aantal dagen uitproberen van WeFact wisten wij al dat dit het perfecte pakket zou zijn voor onze klanten!”

— Acount administratiekantoor

Over Acount administratiekantoor

ACOUNT is een administratiekantoor gelegen in Beek en Donk. Zij staan klaar voor zzp’ers, MKB’ers en particulieren. Ze hebben veel ervaring en zetten het luisteren naar de wensen van de klant voorop. Het meedenken met de klant is dan ook de kracht achter ACOUNT.

Naar de website van Acount administratiekantoor

Waarom zijn jullie met WeFact begonnen?

Wij werken al een hele tijd met het boekhoudpakket Exact Online. Het duurde een hele tijd voordat zij met een oplossing kwamen voor onze klanten om digitaal te factureren. Helaas konden zij onze klanten niet bieden wat zij nodig hadden. Dit zorgde voor frustratie bij onze klanten die hier graag een oplossing voor wilden zien.

Uiteindelijk zijn we door Exact Online terecht gekomen bij WeFact. Na een aantal dagen uitproberen van WeFact wisten wij al dat dit het perfecte pakket zou zijn voor onze klanten!

Hoe helpt WeFact jullie interne proces?

WeFact versnelt het inboeken van de facturen door de scan en herken functie. Het maken van een foto via de mobiele app werkt ook prettig. De klant vergeet hierdoor nauwelijks meer een factuur of bonnetje te verwerken in de administratie.

Maar ook bij de verkoopfacturen zijn veel mogelijkheden, die het nog makkelijker maakt voor de klant. Zo kunnen er meerdere huisstijlen aangemaakt worden per administratie. Bij de debiteur is dan gemakkelijk een standaard huisstijl in te stellen. Ook het toevoegen van een iDEAL link, zodat facturen nog sneller betaald worden, is erg populair.

Voor ons als administratiekantoor is de koppeling met het boekhoudpakket Exact Online erg handig. Zo krijgen wij de gehele administratie in ons pakket op de grootboekrekeningen die wij hiervoor geselecteerd hebben.

Foto van team Acount

Hoe hebben jullie de rest van de interne organisatie overtuigd om WeFact actief uit te rollen?

Eerst hebben we al onze collega’s WeFact laten gebruiken, waardoor ze zelf ondervinden hoe gemakkelijk en gebruiksvriendelijk het pakket is. Wij doen de inrichting voor de klanten, waardoor we het pakket ondertussen goed kennen. Toch hebben we nog wel eens vragen en krijgen dan een antwoord waarvan we denken: “Oh wat fijn dat dit ook kan in WeFact!”.

Iedereen ziet het voordeel van WeFact in. Tijdwinst met boeken, minder vragen aan klanten doordat er minder facturen ontbreken, alles digitaal waardoor we alles ten alle tijden in kunnen zien en een geweldige helpdesk!

Wat zijn de reacties van ondernemers
op het gebruik van WeFact?

Onze klanten zijn erg blij met WeFact. Het is gebruiksvriendelijk en zelfs klanten die niet zo goed overweg kunnen met een computer zijn enthousiast. Ze vinden het prettig dat ze een goed overzicht hebben van de facturen en hierbij zien welke er nog openstaan en eventueel herinnert moeten worden. Ook het maken van creditfacturen gaat gemakkelijk in WeFact. Na één keer uitleggen, begrijpt de klant het meteen! Daarnaast vinden veel klanten het fijn dat er ook een mobiele app is, waardoor ze ook onderweg snel hun administratie kunnen doen.

Ook zijn onze klanten en wijzelf erg tevreden over de helpdesk die zo snel reageert en altijd wil meedenken in oplossingen. We hebben al diverse suggesties gegeven waar onze klanten tegenaan liepen en vele daarvan zijn ondertussen ook opgenomen in het pakket!

Zelfs klanten die liever niet over willen gaan naar digitaal facturen zeggen nu: "Zelfs ik kan dit, het is niet moeilijk en ik begin het zelfs leuk te vinden. Door de mobiele app en de vele mogelijkheden wil ik nooit meer terug naar papier!"

Lees ook onze andere customer stories:

Over WeFact

WeFact helpt dagelijks duizenden ondernemers met het makkelijker maken van hun administratieproces. De ondernemer kan zelf foutloos (periodiek) factureren en offertes maken in eigen huisstijl, en inkoopfacturen (scan-en-herken) verwerken, betalen en autoriseren. WeFact exporteert automatisch de financiële data naar het boekhoudpakket.

Neem contact met ons op

We vertellen u graag meer over WeFact, geven een demo of helpen u bij het inzetten van WeFact bij uw ondernemers.
Telefonisch op 033 - 77 52 50 of per e-mail op sales@wefact.nl.

Jarno Hertsig

Account manager

Werner Luyckx

Business developer België

U kunt ook direct een afspraak plannen met een accountmanager voor een live tour.

Afspraak plannen

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.