Er is zojuist een nieuwe update uitgebracht voor WeFact. In deze update hebben we het online betaalscherm een update gegeven!
Wat is er verbeterd
Maak je in WeFact gebruik van de online betaallink? Dan kunnen jouw klanten eenvoudig betalen. Na de vernieuwing van de offerte online accepteer pagina, hebben we nu ook het online betaalscherm vernieuwd. Hierdoor kan jouw klant de originele factuur zien naast de betaalgegevens. Zo is het nog duidelijker waarvoor de klant betaalt.
Als de originele factuur nog niet zichtbaar is op jouw online betaalscherm, dan kun je dit inschakelen bij de instellingen. Ga hiervoor naar “Instellingen” -> “Betaalmogelijkheden” -> “Online betalen via Mollie” -> “Online betaalscherm voorkeuren”.
Ook is de mobiele gebruikerservaring flink verbeterd. Tegenwoordig vinden veel betalingen plaats via een mobiel scherm, we vinden het daarom belangrijk dat betalingen zo simpel mogelijk zijn voor klanten van WeFact-gebruikers.
Heb je vragen over bovenstaande nieuwe functionaliteit of heb je suggesties wat verbeterd kan worden? Stuur ons dan een e-mail op: helpdesk@wefact.nl.