Yuki: Foutmelding: "Kan niet leeg blijven - BTW tarief"
Oorzaak
Deze foutmelding verschijnt wanneer u probeert een factuur te exporteren van WeFact naar Yuki, maar één of meerdere BTW-tarieven uit WeFact geen bijbehorende BTW-code hebben in de Yuki-instellingen. Yuki vereist dat elk BTW-tarief gekoppeld is aan een geldige Yuki-BTW-code om de factuur correct te kunnen verwerken.
Oplossing
Om de foutmelding op te lossen, controleert u de BTW-instellingen naar Yuki:
- Ga in WeFact naar het menu "Exporteren".
- Klik rechtsboven op "Yuki opties" en vervolgens op "Yuki instellingen".
- Controleer of voor alle gebruikte BTW-tarieven een geldige Yuki-BTW-code is ingevuld.
- Voeg indien nodig ontbrekende BTW-codes toe die overeenkomen met de BTW-tarieven uit uw facturen.
- Sla de instellingen op.
- Ga terug naar het tabblad "Exporteren" en klik op "Opnieuw exporteren".
Zodra alle BTW-tarieven correct gekoppeld zijn aan een Yuki-code, zal de foutmelding verdwijnen en kunnen de facturen succesvol geëxporteerd worden.