Exact online: Foutmelding: "Er is nog geen incasso dagboek van type bank geselecteerd"

Wanneer u deze foutmelding ontvangt bij het exporteren naar Exact Online, betekent dit dat er geen incassodagboek van het type 'bank' is ingesteld. Exact Online heeft deze instelling nodig om automatische incasso’s te kunnen verwerken.

Oplossing

  1. Log in op Exact Online.
  2. Ga naar de bankrekeninginstellingen.
  3. Controleer of het vinkje “incasso versturen” is aangezet bij de juiste bankrekening.
  4. Zorg ervoor dat bij deze bankrekening een dagboek van het type 'bank' is geselecteerd.
  5. Sla de instellingen op en probeer de export opnieuw.
Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.