Exact online: Foutmelding: "Inactive: Currency"

Krijgt u de foutmelding “Inactive: Currency”? Dit kan gebeuren wanneer de instelling voor meerdere valuta niet is ingeschakeld in Exact Online, specifiek bij het dagboek voor verkoop.

Wat kunt u doen?

  1. Log in op Exact Online.
  2. Ga naar de instellingen van het dagboek voor verkoop.
  3. Controleer of de optie voor meerdere valuta is aangevinkt.
  4. Is deze optie niet ingeschakeld? Vink de instelling voor meerdere valuta dan aan.
Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.