Exact online: Foutmelding: "Geblokkeerd: BTW-code"

Deze foutmelding verschijnt wanneer de BTW-code die wordt gebruikt voor een boeking in Exact Online geblokkeerd is.

U kunt deze blokkering eenvoudig opheffen in de administratie-instellingen van Exact Online. Volg onderstaande stappen om dit probleem op te lossen.

  1. Log in op Exact Online.
  2. Ga naar de administratie-instellingen.
  3. Klik in het menu linksboven op Stamgegevens.
  4. Selecteer BTW-codes.
  5. Zoek de desbetreffende BTW-code die geblokkeerd is.
  6. Zet het vinkje bij Blokkeren uit.
  7. Sla de wijzigingen op.

Nadat u de blokkering hebt opgeheven, zou de foutmelding niet meer moeten verschijnen.

 

Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.