Deze melding ontstaat wanneer een inkoopfactuur niet correct gekoppeld kan worden aan een relatie of grootboekrekening in Exact Online.
Er zijn een paar controles die u kunt uitvoeren om dit op te lossen:
Grootboekrekening ontbreekt of is onjuist
Controleer of de juiste grootboekrekening is geselecteerd voor de betreffende kostencategorie bij de Exact online instellingen in WeFact. Ga hiervoor in het zwarte menu naar "Exporteren". Rechtsboven klikt u op "Exact online opties" en vervolgens op "Exact online instellingen"
Zonder een geldige grootboekrekening kan de factuur niet worden verwerkt.
Factuur is voor een buitenlandse relatie
Is de crediteur niet in Nederland gevestigd?
Ga dan in WeFact naar Exact Online instellingen en controleer of de optie “Ik wil deze afwijkende grootboekrekeningen ook laten gelden voor inkoop buiten Nederland” is ingeschakeld.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig