Let op: dit is momenteel een gratis testfase. De testgroep zit vol. Indien u interesse hebt in deze functionaliteit stuur ons een e-mail op helpdesk@wefact.nl.Het is mogelijk eenvoudig taken aan te maken, deze wijst u toe aan uzelf of een collega, kunt u linken aan items in WeFact zoals bijvoorbeeld een factuur en kunt u een vervaldatum en tijdstip geven.
Via het menu aan linkerzijde onder het menu ‘Taken” kunt u een taak toevoegen. Kies voor de blauwe actieknop “Taak aanmaken”. In het pop-up venster kunt u de inhoud van de taak tekstueel omschrijven en toewijzen aan een medewerkers binnen de administratie of aan uzelf. Taken kunnen voorzien worden van een status, namelijk ‘Te doen’, ‘In uitvoer’ en ‘Voltooid’. Een taak moet altijd een titel hebben. De overige velden zijn optioneel in te vullen. U kunt de taak een vervaldatum en tijdstip meegeven om ervoor te zorgen dat de taak op tijd kan worden uitgevoerd. Indien gewenst kunt u ter ondersteuning bijlagen toevoegen.
Vanaf het takenoverzicht heeft u inzicht in al uw openstaande taken. U kunt filteren op taken die specifiek toegewezen zijn aan een medewerker of een item zoals bijvoorbeeld een factuur.
In de taak kunt u een opmerking plaatsen om zo statusupdates te delen over taken of om het gesprek aan te gaan met uw collega's.
Heeft u een taak voltooid, dan kunt u deze afvinken. De knop om een taak te voltooien is altijd zichtbaar. De taak wordt gearchiveerd in het menu “Voltooide taken” onder het menu “Taken”.
Tip: Met behulp van interacties kunt u bijhouden wanneer u contact heeft gehad met een debiteur of crediteur.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig