Kantoormedewerkers aanmaken en beheren

In het administratieoverzicht van de accountancy omgeving vindt u links een menu met “Kantoorbeheer”. Bij het menuonderdeel “Kantoormedewerkers” is het mogelijk nieuwe kantoormedewerkers toe te voegen.

Kantoorrechten per medewerker

Bij het aanmaken van een kantoormedewerker krijgt u de keuze tussen ‘Beheerder’ of ‘Kantoormedewerker’. Welke rechten er verleend worden aan een Medewerker of Beheerder wordt bepaald in het Kantoorbeheermenu bij “Instellingen” kopje “Rechten kantoormedewerkers”. Hier is bijvoorbeeld te bepalen wie er proefperiodes mag aanmaken, bestellen of opzeggen. De ‘Beheerder’ zal altijd de mogelijkheid hebben om de rechten van andere kantoormedewerkers te bewerken of te verwijderen. De beheerder kan zichzelf daarnaast toegang verlenen tot alle administraties die afgenomen worden via de accountancy omgeving.

Toegang verlenen tot meerdere administraties

Enkel bij het aanmaken van een nieuwe kantoormedewerker, krijgt u de optie om deze medewerker toegang te geven tot meerdere omgevingen, door deze aan te vinken. Nadat een kantoormedewerker is aangemaakt, moet er voor de medewerker per administratie toegang verleend worden. Ga hiervoor binnen de administratie in het menu naar “Medewerkers” en voeg het persoonlijke e-mailadres van deze medewerker toe.

Verwijderen kantoormedewerker

Stel, een kantoormedewerker gaat uit dienst. Dan kan deze verwijderd worden in het menu bij “Kantoormedewerkers”. De toegang wordt met de actie ingetrokken tot alle administraties die via de accountancy omgeving worden afgenomen. Indien de klant zelf WeFact afneemt, en dus zelf de eigenaar is, zal de klant zelf in het menu bij “Medewerkers” deze persoon moeten ontzeggen van toegang tot zijn of haar administratie.
 
Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.