Inloggen bij verlies authenticator app

Indien u de authenticator app niet meer heeft, kunt u ook niet meer inloggen in WeFact. Gelukkig is er een mogelijkheid om de twee-staps authenticatie uit te zetten, waardoor u weer met enkel de gebruikersnaam en wachtwoord toegang kan hebben.
 

Hoe gaat u te werk:

  1. Kies in het inlogvenster voor "Ik ben mijn wachtwoord vergeten".
  2. Vul uw e-mailadres (gebruikersnaam) in en druk op "Nieuw wachtwoord aanvragen".
  3. U ontvangt nu een e-mail met een knop om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  4. Op de pagina waar u terecht komt kiest u voor identificeren "Via een SMS code naar mijn telefoonnummer". 
  5. U ontvangt een SMS met een code. Vul deze in binnen WeFact.
  6. U bent nu gevalideerd en kunt een nieuw wachtwoord kiezen.
Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.