Bewaren van administratie na opzeggen WeFact

Volgens de regels van de Belastingdienst dient u als ondernemer uw administratie 7 jaar te bewaren. Tijdens het gebruik van WeFact kunt u natuurlijk alle data raadplegen, maar ook wanneer u stopt kunt u WeFact blijven gebruiken als archief om aan de bewaarplicht te voldoen. 

Behoud toegang tot uw administratie

Wanneer u de administratie opzegt kunt u in het opzegscherm kiezen om uw WeFact administratie om te zetten naar een “WeFact archief” omgeving. U behoudt toegang tot uw administratie maar met gelimiteerde functionaliteiten. Een groot voordeel is dat u snel, makkelijk en overzichtelijk de nodige informatie kan raadplegen.  

Een archief administratie neemt u af voor € 2,50 per maand
Een archief omgeving houdt in dat er geen data gewijzigd, verwijderd of aangemaakt kan worden. Wel kunnen er nog medewerkers toegevoegd of verwijderd worden. Een eventuele koppeling met Peppol, de bank en/of een boekhoudpakket zal automatisch uitgeschakeld worden bij het starten van een archiefomgeving. 
Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.