Heeft uw bedrijf een nieuw adres? Dan kunt u de adreswijziging doorvoeren in uw administratie.
Bedrijfsgegevens
Wanneer u de adreswijziging bij de bedrijfsgegevens aanpast, wordt dit automatisch doorgevoerd op uw PDF documenten en in uw e-mailberichten. U gaat hiervoor naar menuknop “Instellingen" submenu "Bedrijfsgegevens”.
Let op: wanneer u gebruik maakt van briefpapier dient u deze te vervangen. Hoe u dit kunt doen leest u in dit helpartikel.
WeFact facturen
Wilt u uw nieuwe adres wijzigen op uw facturen die u vanuit WeFact ontvangt? Ga dan rechtsboven naar het administratieoverzicht. Bij uw administratie staat rechts onderin het blok een instellingen icoontje. Klik hierop en kies voor "Facturatiegegevens".
Let op: De facturatiegegevens zijn enkel door de eigenaar van de administratie te wijzigen.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u inkoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.