Ga in het menu naar "Medewerkers" en klik op de actieknop "Medewerker toevoegen". Vervolgens dient de voornaam, achternaam en het e-mailadres van de (nieuwe) medewerker ingevoerd te worden. Hierbij is meteen te bepalen welke rechten deze medewerker heeft in de WeFact administratie en of deze medewerker zelf ook medewerkers mag toevoegen/beheren.
Zodra de medewerker is toegevoegd ontvangt deze een bevestiging per e-mail. Is het een nieuwe WeFact gebruiker, zal de e-mail ook persoonlijke inloggegevens bevatten.
Indien u onvoldoende rechten heeft zal u de knop "Medewerker toevoegen" niet zien.
Om uw accountant toegang te verlenen tot uw administratie, voert u ook de bovenstaande stappen uit. Uw accountant zal de administratie dan toegevoegd krijgen binnen hun eigen accountancy omgeving.
Tip
Na het toevoegen van de nieuwe medewerker heeft u ook de mogelijkheid om het eigendom over te dragen.
Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.
Geen betaalgegevens nodig