Yuki: Foutmelding: "Daily limit exceeded"

Oorzaak

De foutmelding "Yuki: Daily limit exceeded" verschijnt wanneer het aantal toegestane API-calls voor uw Yuki-account is overschreden. Yuki staat een beperkt aantal API-calls per dag toe om de belasting van hun servers te reguleren en zorgt ervoor dat de prestaties behouden blijven. 

Oplossing

Om deze foutmelding op te lossen, kunt u de volgende stappen ondernemen:

  1. Controleer het aantal API-calls: Log in op uw Yuki-account en navigeer naar Home > Domein > Instellingen > Webservices. Hier kunt u zien hoeveel API-calls er nog over zijn voor de dag.
  2. Neem contact op met Yuki: Als het aantal API-calls te laag is en u deze limiet vaker bereikt, kunt u Yuki contacteren om het aantal toegestane API-calls per dag te verhogen. Houd er rekening mee dat dit kosten met zich mee kan brengen voor uw onderneming.
  3. Herstart de export: Zodra de limiet is verhoogd, kunt u de export opnieuw proberen uit te voeren.

Door deze stappen te volgen, kunt u het probleem verhelpen en weer succesvol gegevens exporteren van WeFact naar Yuki.

Toon rubrieken Verberg rubrieken

Klaar om 30 dagen
gratis te proberen?

Met WeFact maakt u sneller en zonder fouten online facturen, verwerkt u aankoopfacturen en heeft u grip op uw administratie! Test alle functionaliteiten zonder beperkingen met de gratis proefperiode.

Maak gebruik van de gratis opstartservice

  • Wij maken uw huisstijl na
  • Importeren van klanten en leveranciers
  • Importeren van producten

Maak een proefperiode aan

Bedankt voor uw aanvraag. We hebben u een e-mail gestuurd met verdere instructies.
Bezig met laden Een ogenblik geduld...

Geen betaalgegevens nodig

Accepteer onze marketingcookies om deze inhoud te bekijken.